გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ინტერნეტი
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი საფეხური, მე-6 კლასი.
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
9 მოსწავლე.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ინტერნეტის შესაძლებლობების გაცნობა, სხვადასხვა ბრაუზერში მუშობა, ინფორმაციის ძიების, შეგროვების, სინთეზისა და ანალიზის უნარ-ჩვევების გაცნობა.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ის ტექნ. V .1. ის ტექნ. V .3. ის ტექნ.
VI.4.
იყენებს გავრცელებული საძებო სისტემების შესაძლებლობებს, აფასებს ინფორმაციის სანდოობის შესახებ. კრიტიკულად აფასებს მონაცემებს გამოყენების, ადეკვატურობის და აკურატულობის თვალსაზრისით. იყენებს საკომუნიკაციო საშუალებებს იდეების, ინფორმაციის და ციფრული მასალის გასავრცელებლად.
|
წინასწარი ცოდნა
|
აქვთ ტექსტურ რედაქტორში მუშაობის გამოცდილება.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
კომპიუტერები, სხვადასხვა ბრაუზერების საინსტალაციო პროგრამები, ინტერნეტი, სლაიდ-შოუ.
|
გაკვეთილის მსვლელობა / საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები (2 წთ.)
A ფაზა - (10 წთ.) მასწავლებელი გამოწვევას აკეთებს სლაიდ-შოუსდახმარებით, რომელიც აგებულია სხვადასხვა ბრაუზერების ლოგოებით და მათი ფანჯრის შიგთავსი სურათებით.
B ფაზა - (28 წთ.) მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნით ინტერნეტის დანიშნულებას, მისი შექმნის ისტორიას, განიხილავს სხვადასხვა ბრაუზერებს და მათი მუშაობის პრინციპებს. ასწავლით ინფორმაციის მოძიების ხერხებს.
შემდეგ ჰყოფთ მათ ჯგუფებად და აძლევთ დავალებას მოიძიონ საქართველოს კუთხეები, მათი გერბები, ფართობები, მათი დამახასიათებელი სურათები.
C ფაზა - (5 წთ.) შეჯამება. კიდევ ერთხელ განიხილავს მნიშვნელოვან საკითხებს, მოსწავლეებს აძლევთ საშუალებას შეაფასონ ერთმანეთი და საკუთარი თავი.
|
понедельник, 18 ноября 2019 г.
გაკვეთილის გეგმა ისტ - ში 6 კლასი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий