понедельник, 18 ноября 2019 г.

gakvetilis gegma

გაკვეთილის გეგმები ისტ-ში
გაკვეთილის მთავარი თემა
დოკუმენტის შენახვა.
სწავლების საფეხური
დაწყებითი საფეხურიმე-5 კლასი.
მოსწავლეთა პროფილი
6 მოსწავლე.
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლეები გაკვეთილის შედეგად გაეცნობიან პროგრამა  WordPad-ში დოკუმენტის შენახვის პრინციპებს.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ის ტექნ. V .1.
·  გაიაზრებს კლავიატურაზე კლავიშების განლაგებასმათ ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს კლავიატურას.
ის ტექ. V .4.
·  მოსწავლეს შეუძლია ციფრული საშუალებების ეფექტიანად გამოყენება.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან  კლავიატურაზე მუშაობაპროგრამა  WordPad-ში  ასოების აკრეფის თავისებურებები.
შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეები შეფასდებიან განმსაზღვრელი შეფასებით .
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
სახელმძღვანელოკომპიუტერებიპროექტორიპროგრამა  WordPad, დამატებითი ლიტერატურაინტერნეტი.
გაკვეთილის მსვლელობა / საკლასო მენეჯმენტი
საორგანიზაციო საკითხები (2 წთ.)
შესწავლილი მასალის გამეორება (10 წთ)
ფაზა - (5 წთ.)
მასწავლებელი გამოწვევის მიზნით აჩვენებს მოსწავლეებს სლაიდ-შოუს , რომელიც შემდეგი შინაარსისააწიგნი ინახება კარადაშინაყინი - სანაყინეშიპროდუქტი - მაცივარშიწამალი - აფთიაქშიხოლო დოკუმენტები - დისკებზეამის შემდეგ მასწავლებელი სვამს კითხვასიმისათვისრომ არ გაფუჭდეს პროდუქტიწამალირომ არ დადნეს ნაყინირომ არ დაზიანდეს წიგნირა არის საჭირო ამისათვისბავშვები მიდიან დასკვნამდერომ ამ ყველაფერს უნდა შენახვაშემდეგ მასწავლებელი უხსნით ბავშვებსრომ ასევეა ის დოკუმენტებიცრომლებსაც ადამიანები კომპიუტერში ამუშავებენსაჭიროა მათი შენახვაშემდგომი გამოყენებისათვის და სარგებლობისათვის.
ფაზა - (25 წთ.)
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს შეარჩიონ ქართული ენისა და ლიტერატურის და ინგლისური ენის სახელმძღვანელოდან სასურველი ტექსტების ნაწყვეტებიასევე იყენებს სახელმძღვანელოში მოცემულ ტექსტებსმოსწავლემ თავისი ნამუშევარი სახელმძღვანელოში მითითებული ინსტრუქციის შესაბამისად უნდა შეინახოს.
ფაზა - (3 წთ.)  მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად ახდენს გაკვეთილის შეჯამებას და აკეთებს შეფასებასაძლევთ დავალებას შექმნან სასურველი შინაარსის დოკუმენტი  WordPad-შიდაარქვან სახელი  და შეინახონ ფლეშ მეხსიერებაზე.

Комментариев нет:

Отправить комментарий